Domovní zvonek nefunguje |
Jméno: Helena Datum: 02.09. 2017 Zařazení: Audio/video vstupní systémy |
Dobrý den, bydlíme v novostavbě postavené na klíč necelé 2 měsíce. V podstatě téměř od nastěhování nám nefungoval nově namontovaný domovní zvonek Legrand. Stavební firmě jsme závadu reklamovali a zvonek nám vyměnili za nový kus (jiný typ ale také Legrand). Fungoval možná 3 týdny. Nyní na vnitřním díle - vedle obrazovky - trvale bliká modré světlo a zvonek/venkovní tlačítko vůbec nefunguje. Vypli jsme jistič v domě, zda se zvonek po opětovném zapnutí "zrestartuje", ale nic se tím nevyřešilo. Venkovní tlačítko je umístěno na betonovém sloupku plotu - nijak nechráněno proti dešti. Jsou vůbec zvonky Legrand vhodné na venkovní použití? Mám totiž už pocit, že k poškození dochází prvním vydatnějším deštěm... Nebo kde ještě může být chyba? Prosím dejte nám vědět. Děkuji.
LEGRAND ODPOVÍDÁ |
Jméno: Pavel Filip Datum: 05.09. 2017 |
Dobrý den,
odpověď a možné varianty řešení budete mit v emailu.
V případě dalších otázek mě kontaktujte přímo na pavel.filip@legrand.cz. Pavel Filip